Zadajte e-mailovú adresu pre váš účet, na ktorú dostanete e-mail s pokynmi na zmenu hesla.


Zabudnuté heslo.

Na Vašu e-mailovú adresu boli úspešne odoslané prihlasovacie údaje.

Reklamácia a reklamačný formulár

REKLAMÁCIA - ako na to?

Aj keď je percento chýb na dodávanom vínku Martin Šebesta mizivé, je dobré vedieť, že prípadné nedostatky vyriešime bezodkladne a k vašej spokojnosti. Je v našom záujme všetko vyriešiť čo najrýchlejšie, takže sa nemusíte báť, že by ste na vybavenie čakali dlhšie, než je nutné (spravidla je všetko vyriešené do niekoľkých hodín, prípadne dní).

Kedy môžem tovar reklamovať?

Zodpovedáme za chyby, ktoré má tovar pri dodaní a ktoré sa na ňom v priebehu nasledujúcich 24 mesiacov prejavia. Nenesieme však zodpovednosť za novovzniknuté chyby, najmä ak vznikli nevhodným používaním či skladovaním. Pri použitom tovare nezodpovedáme za chyby zodpovedajúce miere používania alebo opotrebeniu, ktoré malo použitý tovar pri doručení. V prípade tovaru s vyznačenou lehotou použiteľnosti zodpovedáme aj za to, že daný tovar bude v tom čase spôsobilý na použitie.
Upozorňujeme, že zvýšenú citlivosť či prípad alergickej reakcie na dodaný tovar nemožno samú osebe považovať za chybu tovaru. Takisto za chybu tovaru nemožno považovať nedostatky v darčekoch a inom bezodplatnom plnení, ktoré poskytujeme nad rámec Vašej objednávky. Obrázky tovaru v našom internetovom obchode majú ilustratívny charakter a nepredstavujú záväzné zobrazenie vlastností tovaru (obal tovaru sa môže napríklad líšiť z dôvodu zmeny obalu výrobcom).

Aké práva mám pri reklamácii?

V prípade chyby tovaru sa spoločne môžeme dohodnúť na kompenzácii.
Ďalej ste oprávnení požadovať odstránenie chyby prostredníctvom náhradného dodania alebo opravy.
Pokiaľ by také odstránenie chyby bolo pre nás nemožné alebo neprimerané, ste oprávnení požadovať zľavu z kúpnej ceny. V takom prípade si tovar ponecháte a my vám vrátime časť kúpnej ceny. A pokiaľ ide zároveň o významnú chybu, môžete aj odstúpiť od kúpnej zmluvy. V takom prípade nám tovar zašlite späť a my vám uhradíme celú zaplatenú kúpnu cenu.

Ako mám reklamovať?

V prípade, že sa rozhodnete tovar reklamovať, zašlite ho na adresu:
Pavla trade s.r.o., Košovská cesta 28, Prievidza 971 01 spolu s vyplneným reklamačným formulárom, ktorý nájdete tu:

Reklamačný formulár na stiahnutie:

Reklamacny-formular-2021.pdf

V prípade, že vyplňujete formulár bez pomoci nášho personálu, nezabudnite uviesť, v čom vidíte chybu tovaru alebo ako sa chyba prejavuje, prípadne požiadavku na spôsob vybavenia.O priebehu reklamácie, najmä o jej prijatí, vybavení či zamietnutí, Vás budeme písomne informovať prostredníctvom e-mailových alebo textových správ. Môžeme sa s Vami spojiť aj telefonicky.
O reklamácii rozhodneme bezodkladne. Vybavenie reklamácie vrátane odstránenia chyby nebude trvať dlhšie než 30 dní. V opačnom prípade ste oprávnení odstúpiť od kúpnej zmluvy. Pre dodržanie uvedenej lehoty je nevyhnutné, aby ste poskytli potrebnú súčinnosť.

Kontakt

Všetky otázky týkajúce sa reklamácie vám radi zodpovieme. Prosím, neváhajte nás kontaktovať na e-mailovej adrese obchod@pavlatrade.eu alebo na telefónnom čísle +421 918 599 745.

Napíšte nám, radi vám odpovieme

Upozornenie

Predaj alkoholických nápojov len pre osoby nad 18 rokov!

Možný nákup iba ucelené kartóny 6 ks fliaš (môže byť aj mix rôznych fliaš), vzhľadom na krehkosť tovaru.

Upozornenie

Predaj alkoholických nápojov len pre osoby nad 18 rokov!

Možný nákup iba 6 ks fliaš (aj mix), vzhľadom na krehkosť tovaru.